Bereken je maandbedrag

Vul de rekentool hieronder in.








U hoeft geen aanbetaling te doen. Als u echter een aanbetaling wilt doen, dan geldt er wel een minimum van € 150,00.

Uw maandbedrag wordt: € 0,00

Dit maandbedrag is inclusief garantie, service en ook een verzekering tegen schade en verlies/diefstal.
Op al onze abonnementen is een borg van 2 maandbedragen van toepassing, in dit geval € . De borg en de eventuele aanbetaling innen wij samen met het eerste maandbedrag.

Samenstelling maandbedrag:

Aflossing:
Risico-toeslag aflossing:
Totaal aflossing:
 
Lease inkomen ROL:
Risico-toeslag Lease inkomen ROL:
Lease inkomen vast:
Totaal lease inkomen:
 
Verzekering:
 
Totaal leasebedrag:


Ons bril service abonnement

Toegang tot brillen van de hoogste kwaliteit, beste design en toch betaalbaar? Het Bril Service Abonnement van Good4Service kan uitkomst bieden.

5 redenen voor het bril service abonnement

  1. Toegang tot de hoogste kwaliteit glazen en nieuwste design monturen
  2. Geen grote investering: een vast, laag bedrag per maand
  3. Altijd de beschikking over uw zelf uitgekozen bril: Good4Service zorgt voor service, reparatie en de verzekering voor schade, verlies en diefstal
  4. Contact met uw eigen opticien; makkelijk, vertrouwd en direct!
  5. Iedere 2 jaar een nieuw bril (of u koopt hem van ons over aan het eind)

Bereken uw maandbedrag

 

Hoe werkt het

Hoe werkt het bril service abonnement

Samen met uw opticien kiest u uw glazen en montuur

Uw opticien vraagt het service abonnement aan bij Good4Service

Uw service abonnement ligt klaar bij uw opticien

Het maandbedrag wordt maandelijks van uw rekening afgeschreven (de eerste keer ook de borg en de eventuele aanbetaling)

Heeft u schade of heeft u service nodig? Neem dan contact op met uw opticien en alles wordt voor u geregeld

Na de looptijd kiest u weer een nieuwe bril, of koopt u de oude van ons over

Maak die fraaie bril mogelijk met Good4Service

Ons hoortoestel service abonnement

Toegang tot hoortoestellen van de hoogste kwaliteit en toch betaalbaar? Het Hoortoestel Service Abonnement van Good4Service kan uitkomst bieden.

5 redenen voor het hoortoestel service abonnement

  1. Toegang tot de hoogste kwaliteit hoortoestellen
  2. Geen grote investering: een vast, laag bedrag per maand
  3. Altijd de beschikking over uw zelf uitgekozen hoortoestellen: Good4Service zorgt voor service, reparatie en de verzekering voor schade, verlies en diefstal
  4. Contact met uw eigen audicien; makkelijk, vertrouwd en direct!
  5. Iedere 3 jaar nieuwe hoortoestellen (of u koopt de huidige van ons over aan het eind)

Bereken uw maandbedrag

Hoe werkt het

Hoe werkt het hoortoestel serviceabonnement

Samen met uw audicien kiest u uw hoortoestellen

Uw audicien vraagt het service abonnement aan bij Good4Service

Uw service abonnement ligt klaar bij uw audicien

Het maandbedrag wordt maandelijks van uw rekening afgeschreven (de eerste keer ook de borg en de eventuele aanbetaling)

Heeft u schade of heeft u service nodig? Neem dan contact op met uw audicien en alles wordt voor u geregeld

Na de looptijd kiest u weer nieuwe hoortoestellen, of koopt u de oude van ons over

Maak optimaal horen mogelijk met Good4Service


Algemeen

Zelf kopen of een service abonnement?

Dat hangt af van uw situatie en de afweging die u zelf maakt. Als u een product zelf koopt, zult u het hele aankoopbedrag in één keer moeten voldoen. En als eigenaar zult u zelf moeten zorgen voor onderhoud en loopt u het risico van schade, verlies of diefstal. Bij een service abonnement krijgt u voor een vaste periode voor een aantrekkelijk, vast bedrag per maand de beschikking over het afgesproken product, inclusief service, onderhoud, garantie en verzekering voor schade, verlies en diefstal.

Hoe kan ik aan een service abonnement komen?

Wij bieden onze service abonnementen alleen aan via bij ons aangesloten opticiens en audiciens. Bij deze opticiens en audiciens kunt u nadat u een bril of hoortoestellen hebt uitgekozen, kiezen voor een service abonnement. In de winkel vult u dan samen met uw opticien of audicien een aanvraagformulier in en zij zorgen voor de verdere verwerking. Na goedkeuring door ons, tekent u voor ontvangst in de winkel en na de eerste betaling kunt u gebruik maken van de bril of de hoortoestellen.

Kan ik ook vooraf aanbetalen om een lager maandbedrag te krijgen?

Dat kan zeker en hierdoor wordt het maandbedrag lager. De minimale aanbetaling is € 50,00 bij brillen en € 150,00 bij hoortoestellen.

Wat zijn de voorwaarden van het service abonnement?

Deze zijn verkrijgbaar in de winkels van onze samenwerkende opticiens en audiciens.

Hoe werkt het maandelijks betalen?

Het maandbedrag schrijven wij iedere maand van uw rekening af. Wij vragen hier bij het afsluiten van het service abonnement in de winkel uw toestemming voor. De eerste maand schrijven wij ook de borg en eventuele aanbetaling van uw rekening af.

Wat gebeurt er als ik niet betaal?

Als het Good4Serviceniet lukt het maandbedrag via automatische incasso te innen, sturen wij u een aanmaning om binnen 14 dagen te betalen. Als u binnen die termijn nog niet heeft betaald, dragen wij de vordering over aan een incassobureau. Als u buiten uw schuld om niet meer kunt betalen, dan horen we dat graag vooraf van u en proberen we samen met u tot een redelijke oplossing te komen. 

Wat gebeurt er met het service abonnement bij overlijden van de huurder?

Wanneer de nabestaanden dit hebben gemeld aan ons via contact@good4service.nl en de bril of het hoorapparaat in hebben geleverd bij de opticien dan wel audicien, wordt het service abonnement ontbonden en de incasso stopgezet. Er is dus geen financiële belasting voor de nabestaanden.

Kan ik het service abonnement ook tussentijds opzeggen?

Het Service Abonnement kan niet tussentijds worden opgezegd omdat de abonnementsperioden relatief kort zijn.

Wel kunt u na het eerste jaar de bril of de hoortoestellen van Good4Service overkopen voor een door Good4Service nader vast te stellen prijs.

Krijg ik door het nemen van een service abonnement een BKR registratie?

Nee, u krijgt dan geen BKR registratie. U krijgt de bril of de hoortoestellen namelijk alleen in bruikleen van Good4Service, het is geen krediet.

Iedere zo veel jaar een nieuw product, is dat wel duurzaam?

U heeft sowieso altijd de optie het product aan het einde van het service abonnement van Good4Service over te kopen. Wanneer u daar geen gebruik van maakt, geven we deze producten aan specifieke projecten in ontwikkelingslanden. Afhankelijk van de staat van de hoorapparatuur, verkopen we deze mogelijk ook als “refurbished” product.

Bij wie kan ik terecht voor schade, vragen en wijzigingen van het service abonnement?

Allereerst bij uw eigen audicien of opticien en u kunt ook altijd contact opnemen met Good4Service B.V. via contact@good4service.nl


Brillen

Wat is inbegrepen in het Bril Service Abonnement?

Met het service abonnement krijgt u het gebruik van de uitgekozen bril (glazen en montuur) voor een periode van 24 maanden. U heeft gedurende deze periode volledige garantie, verzekering en service via uw opticien. Dus reparatie of bijvoorbeeld verkleuring van het montuur is bij het abonnement inbegrepen.

Dus een verzekering is inbegrepen in het Bril Service Abonnement?

Dat klopt! Good4Service zorgt, naast de bijbehorende service en garantie, ook voor een verzekering voor schade en verlies/diefstal.

Op deze manier worden bij een beschadiging de kosten vergoed voor het repareren van de bril. Bij een diefstal, of als de reparatie duurder is dan de waarde van de bril op dat moment, mag Good4Service het Bril Service Abonnement stopzetten. De verzekering dekt in dat geval de nog door u te betalen maandbedragen en de restwaarde van de bril af. U kunt dan zelf besluiten of u voor een nieuwe bril weer een nieuw abonnement afsluit.

Wat is het maandbedrag van het Bril Service Abonnement?

Het maandbedrag is gebaseerd op het normale aankoopbedrag. Als u een aanbetaling doet, dan wordt het maandbedrag lager. Op het abonnement is een borg van 2 maandbedragen van toepassing.

Een voorbeeld is iemand die een bril kiest ter waarde van € 1.000,00 en € 200,00 aanbetaalt. Het maandbedrag voor deze persoon wordt dan € 35,92 per maand.

Bereken hier UW maandbedrag

Wat gebeurt er aan het einde van het Bril Service Abonnement?

De keuze is dan volledig aan u!

  1. U zoekt een nieuwe bril uit en maakt opnieuw gebruik van het Bril Service Abonnement. In dat geval mag u de oude bril houden, handig als reserve bril.
  2. U koopt de bril van Good4Service over voor 15% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
  3. Of u levert aan het einde van het abonnement gewoon uw bril weer in en laat het daar bij.

Hoortoestellen

Wat is inbegrepen in het Hoortoestel Service Abonnement?

Met het service abonnement krijgt u het gebruik van de uitgekozen hoortoestellen voor een periode van 36 maanden. U heeft gedurende deze periode volledige garantie, verzekering, onderhoud en service via uw audicien. Dus reparatie en het jaarlijks benodigde onderhoud is bij het abonnement inbegrepen.

Dus een verzekering is inbegrepen in het Hoortoestel Service Abonnement?

Dat klopt! Good4Service zorgt, naast de bijbehorende service, onderhoud en garantie, ook voor een verzekering voor schade en verlies/diefstal.

Op deze manier worden bij een beschadiging de kosten vergoed voor het repareren van de hoortoestellen. Bij een diefstal, of als de reparatie duurder is dan de waarde van de hoortoestellen op dat moment, mag Good4Service het Hoortoestel Service Abonnement stopzetten. De verzekering dekt in dat geval de nog door u te betalen maandbedragen en de restwaarde van de hoortoestellen af. U kunt dan zelf besluiten of u voor een nieuw setje hoortoestellen weer een nieuw abonnement afsluit.

Wat is het maandbedrag van het Hoortoestel Service Abonnement?

Het maandbedrag is gebaseerd op het normale aankoopbedrag. Als u een aanbetaling doet, dan wordt het maandbedrag lager. Op het abonnement is een borg van 2 maandbedragen van toepassing.

Een voorbeeld is iemand die een setje hoortoestellen kiest ter waarde van € 2.800,00 en € 350,00 aanbetaalt. Het maandbedrag voor deze persoon wordt dan € 83,00 per maand.

Bereken hier Uw maandbedrag

Wat gebeurt er aan het einde van het Hoortoestel Service Abonnement?

De keuze is dan volledig aan u!

  1. U zoekt nieuwe hoortoestellen uit en neemt opnieuw een Hoortoestel Service Abonnement.
  2. Of u koopt de hoortoestellen van Good4Service over voor 15% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
  3. Of u levert aan het einde van het Hoortoestel Service Abonnement alleen de hoortoestellen weer in en laat het daar bij.

Behoud ik eventuele belastingaftrek bij een Hoortoestel Service Abonnement?

In principe heeft u dezelfde belastingaftrek mogelijkheden voor uw hoortoestellen bij een service abonnement als bij koop. Wij verwijzen hiervoor naar de website van de belastingdienst (zoek op “gehoorapparaat”) en daar is vermeld dat voor hoortoestellen in bruikleen of operationele lease (daar valt het service abonnement onder) ook de belastingaftrek geldt. Uiteraard is dit afhankelijk van uw persoonlijke situatie en het oordeel van de belastingdienst, wij kunnen hier geen zekerheid over geven.

design: laloupe design | webdevelopment: haagen web & app